چه مو هايتان بلند باشد چه کوتاه ، چه صاف باشد چه فر ، بد نيست که گاهي اوقات به آرايشگري مراجعه کنيد که دوره هاي مخصوص آموزش آرايشگري را گذرانده است . قبل از اين که آرايشگران قيچي خود را بردارند با شما گفت و گويي در مورد چيزي که مي خواهيد خواهند داشت . کليد يک آرايشگر خوب شدن فقط گذراندن دوره هاي آموزش آرايشگري و تمرين کردن نيست . ارتباط قوي ، خدمات و مهارت هايي که به مشتري ارائه مي دهيد در اين راه نقش به سزايي دارند . آرايشگران بايد بفهمند که مشتري چه چيزي مي خواهد و همان را به وي ارائه دهد .
آرايشگران مو در مکان هاي مختلفي مثل سالن ها ، سونا ها ، شاخه هاي مد ، مجموعه توليد فيلم تلويزيوني و ئئاتر کار مي کنند . در سالن ها ، آرايشگران ممکن است صندلي اجاره کنند و مشتري هاي خود را به صورت مستقل مديريت کنند يا اين که براي يک سالن کار کنند و کميسيون دريافت کنند . وظايف معمولي مثل شست و شو ، کوتاه کردن مو و شکل دهي به مو و ارائه مشاوره در مورد محصولات است که در دوره هاي آموزش آرايشگري به آن ها آموخته مي شود . در بسياري از سالن ها ، آرايشگران موظف هستند پس از پايان ، محيط کار خود را تميز کنند و تجهيزات خود را ضد عفوني کنند . در بين مشتري هايي که مراجعه مي کنند ممکن است با مشتري هاي ديگر به گفت و گو بپردازند ، به آن ها وقت دهند و با آن ها تسويه حساب کنند .
درباره این سایت